El Centre de Desenvolupament Rural de Beniarjó organitza un curs gratuït de 80 hores sobre Atenció al client i qualitat del servei. Es tracta de formació bàsica en la matèria, que forma part d’un Itinerari d’Inserció Sociolaboral i inclou pràctiques no laborals en entorns de treball. El contingut del curs serà el següent:
MÒDUL 1: INFORMACIÓ I ATENCIÓ Al PÚBLIC
1.1 Tècniques d’informació i atenció al client/consumidor/usuari
– Models de Comunicació interpersonal
– Barreres en la comunicació
– Comunicació verbal i no verbal
– Estils de comunicació: assertiva, agressiva i passiva
– Empatia, assertivitat i l’escolta activa
– La comunicació no presencial: comunicació telefònica i escrita.
1.2 Qualitat de l’atenció al client/consumidor/usuari
– Tipologia de clients
– Comportament del consumidor
– El bon professional de l’atenció al client
– La satisfacció I la fidelització del client
MÒDUL 2: GESTIÓ DE QUEIXES I RECLAMACIONS EN MATÈRIA DE CONSUM
– Atenció i gestió de consultes, reclamacions i queixes.
– Comunicació en situació de queixes i reclamacions.
– Negociació i resolució davant una queixa o reclamació.
– Control de la qualitat del servei de queixes i reclamacions.
Les classes s’impartiran del 2 al 30 de novembre, al Centre Social de Beniarjó en horari de 9.30 a 13.30h. de dilluns a dijous. La formació serà dinàmica i participativa. Les pràctiques es realitzaran de l’1 de novembre al 14 de desembre, amb una durada de 40 hores. Sols podran realitzar-se si s’ha superat la formació a l’aula. Inscripció al telèfon 633 286 820 i al correu formacio@fpsafor.com