Les fortes pluges cada vegada més freqüents i els efectes del canvi climàtic han portat l'Ajuntament de Gandia a planificar noves inversions per reforçar la xarxa hidràulica de la ciutat. El consistori mobilitzarà 11 milions d'euros fins a 2035 per executar diverses actuacions destinades...
'Ajuntament de Gandia ha entrat en la fase final de les obres de recuperació del Camí de l’Horteta, una ambiciosa actuació urbanística i ambiental que obrirà al públic en aproximadament un mes. La regidora de Medi Ambient, Sostenibilitat i Emergència Climàtica, Alícia Izquierdo, juntament...