El CDR organitza un curs gratuït sobre Atenció al client i qualitat del servei, amb pràctiques

El Centre de Desenvolupament Rural de Beniarjó organitza un curs gratuït de 80 hores sobre Atenció al client i qualitat del servei. Es tracta de formació bàsica en la matèria, que forma part d’un Itinerari d’Inserció Sociolaboral i inclou pràctiques no laborals en entorns de treball. El contingut del curs serà el següent:

 

 

MÒDUL 1: INFORMACIÓ I ATENCIÓ Al PÚBLIC

 

1.1 Tècniques d’informació i atenció al client/consumidor/usuari

– Models de Comunicació interpersonal

– Barreres en la comunicació

– Comunicació verbal i no verbal

– Estils de comunicació: assertiva, agressiva i passiva

– Empatia, assertivitat i l’escolta activa

– La comunicació no presencial: comunicació telefònica i escrita.

 

1.2 Qualitat de l’atenció al client/consumidor/usuari

– Tipologia de clients

– Comportament del consumidor

– El bon professional de l’atenció al client

– La satisfacció I la fidelització del client

 

 

MÒDUL 2: GESTIÓ DE QUEIXES I RECLAMACIONS EN MATÈRIA DE CONSUM

 

– Atenció i gestió de consultes, reclamacions i queixes.

– Comunicació en situació de queixes i reclamacions.

– Negociació i resolució davant una queixa o reclamació.

– Control de la qualitat del servei de queixes i reclamacions.

 

 

Les classes s’impartiran del 2 al 30 de novembre, al Centre Social de Beniarjó en horari de 9.30 a 13.30h. de dilluns a dijous. La formació serà dinàmica i participativa. Les pràctiques es realitzaran de l’1 de novembre al 14 de desembre, amb una durada de 40 hores. Sols podran realitzar-se si s’ha superat la formació a l’aula. Inscripció al telèfon 633 286 820 i al correu formacio@fpsafor.com

ÚLTIMAS NOTICIAS

NOTICIAS DESTACADAS

La Casa de la Cultura de Gandia se llena para la presentación de la Cursa de la Dona 2025

La Casa de la Cultura de Gandia, con un salón repleto, acogió el jueves...

Dispositivo especial de limpieza en Gandia para unas Fallas sostenibles y ordenadas

Con el objetivo de garantizar una ciudad limpia durante y después de las Fallas,...

Les Falles de Gandia impulsen un estudi pioner sobre l’impacte de la festa a la ciutat

La Federació de Falles de Gandia i la Càtedra Joan Noguera de la Universitat...