Turisme Tavernes present en la World Travel Market de Londres

- Publicidad -

Turisme Tavernes està present enguany en la World Travel Market (WTM) de Londres, una de les fires de turisme més importants del món, amb l’objectiu d’impulsar la projecció internacional del destí i establir nous contactes amb operadors i professionals del sector turístic.

La participació en la WTM, del 4 al 6 de novembre  a l’ExCel London, suposa un pas important per posicionar Tavernes com a destí sostenible, natural i de qualitat davant dels principals mercats internacionals. Tavernes de la Valldigna mostrarà la seua oferta de muntanya, platges certificades, gastronomia, patrimoni cultural i festiu i experiències úniques vinculades a la localitat.

- Publicidad -

La delegació de Tavernes està encapçalada per l’alcaldessa Lara Romero i el regidor de Turisme, Emilio Fonseca, que assistiran a la fira per a representar a la ciutat i participar en diverses reunions de treball i trobades institucionals dins de l’estand de la Comunitat Valenciana. 

L’any passat ja estava prevista la participació de Tavernes de la Valldigna en la World Travel Market, però finalment es va cancel·lar a causa de la DANA del 29 d’octubre, que va afectar la localitat i va obligar a prioritzar l’atenció a la ciutadania.

L’alcaldessa Lara Romero ha subratllat que “la World Travel Market és una oportunitat magnífica per a obrir noves portes i situar-nos en el mapa del turisme europeu i la nostra presència és una aposta clara per obrir Tavernes al món, reforçar la marca turística i atraure nous visitants”. “Enguany sí que complirem amb l’objectiu d’internacionalitzar Tavernes i donar a conéixer tot el potencial turístic que tenim”, ha afegit l’alcaldessa.

Per la seua part, el regidor de Turisme, Emilio Fonseca, ha destacat que “Tavernes té molt que oferir i este és el millor aparador per demostrar-ho. Volem atraure un turisme que valore el nostre entorn natural i la nostra manera de viure les tradicions i les festes”. 

Amb esta acció, Turisme Tavernes consolida la seua estratègia de promoció turística orientada a la internacionalització del destí i la desestacionalització, reforçant la seua presència en mercats clau com el britànic i el del nord d’Europa.

- Publicidad -

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Publicidad -

ÚLTIMAS NOTICIAS

BMW Motorrad confirma el PuntApunta 2026: una edición que llegará a Gandia

BMW Motorrad España ha confirmado los detalles de la próxima edición del PuntApunta, el evento que desde hace más de una década reúne a...

La CCV activa nous informes per definir la futura xarxa ferroviària del territori

Dénia va ser ahir l’escenari de la reunió de la Comissió Executiva del Consorci de les Comarques Centrals Valencianes (CCV), celebrada a l’Ajuntament, amb...

El govern de Gandia reclama a la Generalitat que restituïsca les Urgències 24 h al centre de salut de Corea

Els grups municipals Socialista i Compromís Més Gandia, que conformen l’executiu local, han registrat un manifest amb què demanen a la Generalitat Valenciana que...

El Grup Socialista es mostra en contra de la pujada de la taxa del COR

El Grup Municipal Socialista a l’Ajuntament de Gandia ha presentat hui en el ple ordinari del mes de desembre un manifest amb vocació de...

Compromís porta al Ple una declaració per un servei de Rodalia digne per a Gandia i la Safor

Compromís per Gandia porta al Ple municipal una declaració institucional per a exigir un servei de Rodalia digne, fiable i adaptat a les necessitats...
- Publicidad -
- Publicidad -