Oliva posa en marxa l’oficina de transformació digital

El Departament d’Ocupació i Empresa l’Ajuntament d’Oliva, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), en col·laboració amb Cámara Valencia i la Diputació de València ha llançat el servei gratuït d’informació i assessorament en digitalització a les empreses i comerços d’Oliva.

 

Aquest nou servei s’emmarca en l’acord de col·laboració recentment signat entre l’Ajuntament d’Oliva i Cámara Valencia, pel qual aquesta institució posa a la disposició de l’Ajuntament, els dimecres de 9 a 12 h, un tècnic especialitzat en digitalització, que prestarà els seus serveis físicament en les dependències municipals «Edifici l’Almàssera» , C/ Major, núm. 25 -1r. Aquesta assessoria es pot sol·licitar, mitjançant cita prèvia, a través de sol·licitud https://ticnegocios.camaravalencia.com/servicios/contacto/?id=oficina, enviant un correu a odigital@camaravalencia.com o telefonant al 96.310.39.24.

- Advertisement -

 

[Img #22701]

 

L’Oficina de Transformació Digital proporcionarà solucions digitals a les empreses que ho desitgen, a través de consultes sobre implantació de tecnologia, recomanació de proveïdors o ajudes, elaboració de plans personalitzats d’estratègies o transformació digital. De la mateixa manera, l’empresa que ho desitge podrà agendar una videoconferència amb el consultor en l’horari laboral habitual, per a resoldre dubtes i consultes, o podrà sol·licitar un informe individualitzat de l’estat de digitalització del seu negoci.

 

L’aposta per la digitalització i modernització de les pimes, el comerç o el sector turístic és una necessitat i, per això, el regidor d’Ocupació i Empresa, Kino Calafat ha subratllat la importància del procés digital en els negocis. Segons ha confirmat “aquesta oficina ajudarà les nostres empreses a millorar la productivitat, disminuir costos, augmentar la rendibilitat i expandir el negoci”. Tal com ha comentat el regidor delegat, la “digitalització en una empresa significa un canvi cultural en l’organització, en la manera de treballar i en la manera de relacionar-se amb els clients; per això, és important analitzar la situació de cada empresa. per a traçar el millor pla digital. segons els objectius, segons el tipus, o la grandària del negoci”.

 

Adaptar-se a les noves maneres d’interactuar amb el públic, de prendre decisions i d’innovar és una necessitat per a les empreses, independentment de la seua grandària, per a garantir la seua continuïtat en un entorn cada vegada més competitiu i canviant.

ÚLTIMAS NOTICIAS

NOTICIAS DESTACADAS

El Consell Escolar de Gandia al·lega contra la supressió d’una aula d’infantil al Ceip Cervantes

Una vegada estudiada la proposta d’arranjament escolar del curs 2024-2025 i observant que es...

Potries celebra seis décadas de solidaridad en la lucha contra el cáncer

Potries celebra este año 2024 que hace 60 años colabora en la lucha contra...

Usyk elige Gandia para su preparación del campeonato mundial de peso pesado

El próximo 18 de mayo, Riad (Arabia Saudí) será el escenario de la pelea...