Oliva posa en marxa l’oficina de transformació digital

El Departament d’Ocupació i Empresa l’Ajuntament d’Oliva, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), en col·laboració amb Cámara Valencia i la Diputació de València ha llançat el servei gratuït d’informació i assessorament en digitalització a les empreses i comerços d’Oliva.

 

Aquest nou servei s’emmarca en l’acord de col·laboració recentment signat entre l’Ajuntament d’Oliva i Cámara Valencia, pel qual aquesta institució posa a la disposició de l’Ajuntament, els dimecres de 9 a 12 h, un tècnic especialitzat en digitalització, que prestarà els seus serveis físicament en les dependències municipals «Edifici l’Almàssera» , C/ Major, núm. 25 -1r. Aquesta assessoria es pot sol·licitar, mitjançant cita prèvia, a través de sol·licitud https://ticnegocios.camaravalencia.com/servicios/contacto/?id=oficina, enviant un correu a odigital@camaravalencia.com o telefonant al 96.310.39.24.

 

[Img #22701]

 

L’Oficina de Transformació Digital proporcionarà solucions digitals a les empreses que ho desitgen, a través de consultes sobre implantació de tecnologia, recomanació de proveïdors o ajudes, elaboració de plans personalitzats d’estratègies o transformació digital. De la mateixa manera, l’empresa que ho desitge podrà agendar una videoconferència amb el consultor en l’horari laboral habitual, per a resoldre dubtes i consultes, o podrà sol·licitar un informe individualitzat de l’estat de digitalització del seu negoci.

 

L’aposta per la digitalització i modernització de les pimes, el comerç o el sector turístic és una necessitat i, per això, el regidor d’Ocupació i Empresa, Kino Calafat ha subratllat la importància del procés digital en els negocis. Segons ha confirmat “aquesta oficina ajudarà les nostres empreses a millorar la productivitat, disminuir costos, augmentar la rendibilitat i expandir el negoci”. Tal com ha comentat el regidor delegat, la “digitalització en una empresa significa un canvi cultural en l’organització, en la manera de treballar i en la manera de relacionar-se amb els clients; per això, és important analitzar la situació de cada empresa. per a traçar el millor pla digital. segons els objectius, segons el tipus, o la grandària del negoci”.

 

Adaptar-se a les noves maneres d’interactuar amb el públic, de prendre decisions i d’innovar és una necessitat per a les empreses, independentment de la seua grandària, per a garantir la seua continuïtat en un entorn cada vegada més competitiu i canviant.

ÚLTIMAS NOTICIAS

Feria Gastronómica de Villalonga 2024: la programación

Villalonga celebra, del 1 al 3 de marzo, su ya tradicional concurso de «Blat...

El Grupo Municipal Popular denuncia falta de transparencia en la licencia de actividad del Teatro Serrano

El Grupo Municipal del Partido Popular de Gandia ha registrado una queja al Síndic...

Nuevos másteres para docentes se suman a la propuesta académica del Campus de Gandia de la UPV

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha incrementado su...

NOTICIAS DESTACADAS

Feria Gastronómica de Villalonga 2024: la programación

Villalonga celebra, del 1 al 3 de marzo, su ya tradicional concurso de «Blat...

El Grupo Municipal Popular denuncia falta de transparencia en la licencia de actividad del Teatro Serrano

El Grupo Municipal del Partido Popular de Gandia ha registrado una queja al Síndic...

Nuevos másteres para docentes se suman a la propuesta académica del Campus de Gandia de la UPV

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha incrementado su...