Oliva enquesta a turistes i empresaris per millorar la oferta i arribar a ser Municipi Turístic

El Departament de Turisme de l’Ajuntament d’Oliva llança un qüestionari amb l’objectiu de realitzar un estudi de la demanda turística entre els turistes i empresaris del sector. L’acció s’emmarca dins del procés d’elaboració del nou Pla Estratègic de Turisme que està duent a terme el departament, com un dels requisits per a la consecució del reconeixement de Municipi Turístic, d’acord amb la nova legislació. L’enquesta, traduïda a cinc idiomes, s’ha publicat per xarxes socials, correus electrònics i aplicacions mòbils. Estarà activa fins al 30 de setembre i pretén recopilar una gran quantitat d’informació, que permeta acostar-se de manera fidedigna a l’opinió dels turistes respecte al municipi i els serveis que ofereix.

[Img #22544]

 

Aquesta primera ronda de consultes pretén conéixer el nivell de satisfacció respecte als allotjaments, restauració, comerç, activitats d’oci i temps lliure o motius per a triar el municipi com a destinació vacacional i estarà també disponible en tots els allotjaments turístics i empreses del sector. Per això, el sondeig conté preguntes destinades a saber l’època que prefereixen per a visitar Oliva, la forma de contractació del viatge, la classe d’allotjament, el mitjà de transport o la despesa mitjana per persona durant l’estada.

 

 

Segons ha comentat el regidor de Turisme i Platges, Kino Calafat, “amb aquest sistema coneixerem millor quin tipus de turista ens visita, què vol i quines són les seues preferències”. A més, el regidor ha subratllat “la importància d’obtindre unes dades que ens ajuden a millorar en determinats aspectes i crear una oferta turística d’acord amb la demanda”. Kino Calafat ha remarcat també la necessitat de conéixer l’opinió dels empresaris del sector, als quals ha animat a participar en aquestes enquestes per a fer d’Oliva “un municipi turísticament sostenible i responsable, al mateix temps que rendible econòmicament”.

[Img #22543]

 

Per a incentivar la participació, el departament d’Oliva sortejarà cinc tovalloles personalitzades amb la nova marca turística d’Oliva i una bossa a joc, entre totes les persones que participen.

 

ENQUESTES

 

Inglés: https://forms.gle/rZaiwE6BkJ9JHXfq6

Francés: https://forms.gle/34w5pYhEQwBNSqof9

Alemán: https://forms.gle/8SZWDJVYkCQNNfZw9

Catalán/Valenciano: https://forms.gle/xCJkRZbe9i7bL2ETA

Castellano: https://forms.gle/L5DzG6aGZyrkTUo3A

 

ÚLTIMAS NOTICIAS

NOTICIAS DESTACADAS

Gandia acull els Premis Ovidi 2024 de música en valencià

Gandia acollirà l’edició 19 dels Premis Ovidi de música en valencià que reconeixen a...

Vuelve la falla de octubre a la playa de Gandia: la programación

Del 8 al 12 de octubre la playa de Gandia volverá a acoger un...

Les activitats a Tavernes del 9 d’Octubre

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna reconeixerà el pròxim 9 d’octubre la trajectòria de...