La Junta Major de Germandats anuncia el nomenament de la gestora processal i vicegermana major de l’Oració de Jesús en l’Hort, l’acte oficial de la qual se celebrarà el divendres 26 de juny.

La Junta Major de Germandats de la Setmana Santa de Gandia ha anunciat oficialment el nomenament d’Arantxa Sanchis Muñoz com a Madrina de la Setmana Santa de Gandia 2027 i Cambrera del Santíssim Crist Ressuscitat.
Nascuda a Gandia el 1979, Sanchis Muñoz és llicenciada en Dret per la Universitat de València. Després d’exercir l’advocacia durant dinou anys, actualment desenvolupa la seua tasca professional en l’Administració de Justícia com a gestora processal. Casada i mare de dues filles, comparteix amb la seua família una participació molt activa en la Germandat de la Sagrada Oració de Jesús en l’Hort, a l’igual que manté des de la joventut un estret vincle amb la Insigne Col·legiata com a educadora Juniors i catequista.
La seua relació amb la Setmana Santa respon a una arrelada tradició familiar. El seu iaio, Joaquín Sanchis, va participar en la refundació de la seua germandat, mentre que el seu pare, Ximo Sanchis, va exercir com a Hermà Major durant huit anys. Per la seua banda, la seua mare, Fely Muñoz, va ostentar el càrrec de Madrina l’any 2004. Arantxa Sanchis va iniciar la seua marxa en la Junta Directiva de la germandat als 18 anys i ha ocupat diverses responsabilitats fins a arribar a l’actual càrrec de Vicegermana Major, tasques que compagina amb la seua condició d’assembleària de la Junta Major des de fa quinze anys.
En fer-se pública la notícia, la nova Madrina ha manifestat la seua inmensa emoció i el profund sentit de la responsabilitat que implica representar la celebració, destacant l’honor que suposa assumir aquest compromís des del servei i el respecte cap a totes les germandats. Finalment, la primera cita pública tindrà lloc el divendres 26 de juny amb el tradicional acte de petició als jardins de Fomento IAC, donant inici al calendari oficial de l’edició de 2027.
