La Junta Directiva del CF Gandia ha convocat de manera oficial tota la seua massa social per a la celebració de la pròxima Assemblea General Ordinària, que tindrà lloc el dimarts 30 de juny de 2026. L’encontre de l’entitat blanqui-blava es desenvoluparà a la Sala de Conferències de Foment, situada al carrer de Sant Francesc de Borja número 56 de la capital de la Safor. L’inici de la reunió està fixat per a les 19.00 hores en primera convocatòria i a les 19.30 hores en segona convocatòria.
La cita arriba en un ambient d’optimisme i celebració per al club de la província de València. Després de completar el primer any de gestió de l’actual Junta Directiva, el primer equip del CF Gandia ha culminat una excel·lent campanya esportiva en proclamar-se campió de Lliga i aconseguir l’ascens directe a la Lliga Comunitat. Com a contrapartida a aquest èxit i amb l’objectiu de fidelitzar els aficionats en la nova categoria, els dirigents sotmetran a votació la proposta de congelar les tarifes dels abonaments de soci per a la temporada 2026/2027.

En l’ordre del dia administratiu, la sessió arrancarà amb la lectura i posterior aprovació de l’acta de la sessió anterior. A continuació, es detallarà el balanç financer de l’entitat amb el tancament dels comptes corresponents a l’exercici de la temporada 2025/2026, seguit de la presentació i aprovació del nou pressupost econòmic estimat per a competir en la Lliga Comunitat. Així mateix, la directiva sotmetrà a deliberació la reestructuració interna del mateix òrgan de govern, informant sobre les altes i baixes de directius abans de donar pas al tradicional torn de precs i preguntes per als socis assistents.
