Èxit del servei Línia Verda de Beniarjó: 95 % d’incidències solucionades

- Publicidad -

El Servei de Línia Verda de Beniarjó ha demostrat ser un èxit, resolent el 95 % de les incidències comunicades per la ciutadania a través de l’aplicació mòbil. Des de la seva posada en marxa fa quasi quatre anys, aquest servei ha esdevingut una eina per millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes de Beniarjó.

Segons les dades facilitades per l’aplicació, els problemes més comuns reportats pels ciutadans estan relacionats amb la neteja de les vies públiques (14 %) i els desperfectes en el mobiliari dels parcs públics (10 %). Altres incidències freqüents inclouen la neteja de parcs i jardins (8 %), els desperfectes en les voreres (7 %), la deficiència lumínica (7 %) i l’abandó de mobles i andròmines en la via pública (6 %).

- Publicidad -

El servei Línia Verda ofereix una plataforma fàcil i accessible per als ciutadans, permetent-los comunicar incidències i problemes a través de l’aplicació gratuïta. L’usuari només ha de descarregar l’APP al seu telèfon mòbil, seleccionar el municipi de Beniarjó i reportar la incidència mitjançant un senzill procés en línia. A més de la ràpida resposta a les incidències, l’aplicació també permet als ciutadans fer consultes mediambientals, amb un equip d’experts que respon en un termini màxim de 24 hores.

Fernando Sellens, regidor de Serveis Urbans i Participació Ciutadana, ha destacat la importància creixent del servei, afirmant que «cada vegada més persones fent ús d’aquesta eina ha facilitat a l’Ajuntament donar una resposta directa, àgil i eficaç a la resolució dels problemes detectats».

- Publicidad -

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

- Publicidad -

ÚLTIMAS NOTICIAS

BMW Motorrad confirma el PuntApunta 2026: una edición que llegará a Gandia

BMW Motorrad España ha confirmado los detalles de la próxima edición del PuntApunta, el evento que desde hace más de una década reúne a...

La CCV activa nous informes per definir la futura xarxa ferroviària del territori

Dénia va ser ahir l’escenari de la reunió de la Comissió Executiva del Consorci de les Comarques Centrals Valencianes (CCV), celebrada a l’Ajuntament, amb...

El govern de Gandia reclama a la Generalitat que restituïsca les Urgències 24 h al centre de salut de Corea

Els grups municipals Socialista i Compromís Més Gandia, que conformen l’executiu local, han registrat un manifest amb què demanen a la Generalitat Valenciana que...

El Grup Socialista es mostra en contra de la pujada de la taxa del COR

El Grup Municipal Socialista a l’Ajuntament de Gandia ha presentat hui en el ple ordinari del mes de desembre un manifest amb vocació de...

Compromís porta al Ple una declaració per un servei de Rodalia digne per a Gandia i la Safor

Compromís per Gandia porta al Ple municipal una declaració institucional per a exigir un servei de Rodalia digne, fiable i adaptat a les necessitats...
- Publicidad -
- Publicidad -