La Mancomunitat de la Safor, mitjançant la subvenció ‘Impulsem Turisme’ de la Diputació de València, ha desenvolupat tres nous vídeos promocionals del Reial Monestir de Santa Maria de la Valldigna, de la Cova del Bolomor i de la Fundació Todolí Citrus.
En aquesta ocasió, diversos ajuntaments mancomunats havien fet la seua proposta per a participar i del total s’han elegit les de Simat de la Valldigna, Tavernes de la Valldigna i Palmera. D’aquesta manera, s’han conjugat la història, el patrimoni cultural i arquitectònic, la natura i l’agricultura en la seua vessant més turística.
Amb els nous continguts audiovisuals, la Mancomunitat de la Safor pretén aconseguir una major visibilitat de la marca Safor Turisme a les xarxes socials i mitjans digitals per a promoure els nombrosos recursos turístics amb què compta la comarca.
Aquesta iniciativa es planteja com un material a disposició de mitjans i divulgadors, en format digital, i per a jornades Press Trip, per tal de facilitar-ne la difusió posterior dels recursos.
Jordi Puig, vicepresident 1r i conseller de turisme de la Mancomunitat de la Safor: “Aquesta acció és l’última de les que hem dut a terme els darrers mesos sota la marca Safor Turisme, com la Jornada de Turisme i l’actualització de la informació del web. Estem satisfets amb els resultats obtinguts i esperem que la feina feta contribuisca a seguir consolidant aquest projecte turístic d’àmbit comarcal”.